wtorek, 31 maja 2011

Paco Haya Rodriquez: Jedź kur....!!

Dzisiaj krótka wypowiedź, a raczej apel! Ja rozumiem, że są ograniczenia prędkości. Serio, rozumiem... oczywiście przestrzegam. Nie kumam jednak jednej rzeczy, którą obserwuję na ulicach Warszawy... Skoro znak pokazuje 80km/h, to dlaczego jedziesz 60 km/h lewym pasem?!!! KIEROWCO!! Stwarzasz zagrożenie! Byłem przekonany, że takie zjawisko to cecha Warszawy. Otóż, szanowni czytelnicy, byłem w zajebistym błędzie. Tak się jeździ w Polsce. Identyczne zachowania zaobserwowałem w Kielcach, Rzeszowie, Krakowie, Toruniu czy w Bydgoszczy. Masakra! To, że jazda zbyt wolna lewym pasem jest niebezpieczna każdy wie, ale jest jeszcze jedna rzecz. KOBIETO!! Skręcając w lewo daj kierunkowskaz W LEWO – zrozumiałe prawda? PATRZ w LUSTERKA!! PAMIĘTAJ, możesz odsunać fotel od kierownicy z kilku powodów:
  1. Będzie ci wygodniej
  2. Będziesz miała prawidłową pozycję za kierownicą
  3. Napewno dosięgniesz do pedałów
  4. Nie będziesz siedziała jakby z kołkiem w d...
  5. Nie będziesz obgryzać kierownicy
a poza tym
  1. Postaraj się nie jeździć w szpilkach
  2. ROZGLĄDAJ się
  3. Patrz w LUSTERKA!
  4. Sygnalizuj gdzie jedziesz
  5. Błagam! Szybciej!!
  6. Dlaczego stoisz, skoro jest zielone
Powyższe tyczy się głównie kobiet, ale zdarzają się faceci z dużą dawką kobiecej sztuki prowadzenia...

Wiem, że każdy kierowca jest najlepszy. Ja zapewne też, choć wiem, że nie raz się komuś na siłę wepchałem, czy wymusiłem i nie raz parę jobów na kark przyjąłem, ale staram się jeździć, mimo że szybko, to bezpiecznie. A przede wszystkim rozglądam się.

Staram się zrozumieć takie przypadki w mieście, jednak zajeżdżanie czy wyprzedzanie na czwartego na podwójnej ciągłej pod górkę to już poza moją percepcją. Nie dalej jak wczoraj jechałem autostradą z dozwoloną prędkością 140 km/h, aż tu nagle wyjechał mi tuż pod maskę jakiś ćwok, z zamiarem wyprzedzenia pojazdu do którego się zbliżał z zawrotną prędkością 98 km/h. Mój ABS na szczęście zadziałał. Pamiętajmy... LUSTERKA nie są dla ozdoby!!

Jeździjmy z głową, będzie bezpieczniej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz