środa, 23 lutego 2011

Fidel Capucha de Izquierdas: Wielkie Zielone Świństwo

Wielka Zielona Świnia ostrożnie wdrapała się na bar, zachwiała lekko stając na tylnych racicach i z wyżyn swojego lizergowego odlotu zacytowała Łysiaka. Była to odpowiedź na toczącą się poniżej absurdalną dyskusję o uprzedmiotowianiu kobiet, zapoczątkowaną przez te kilka krypto-feministek o masochistycznych skłonnościach, którym niepostrzeżenie udało się zająć strategiczne miejsca przy barze.

"Był bardzo klawym facetem i miał cholernie wysoki iloraz, co nie przeszkadzało mu być jednym z tych idiotów, którym się wydaje, że kobiety prostytuują się wbrew swoim chęciom i skłonnościom, tylko w nieszczęściu, zmuszone do tego głodem, bezrobociem albo fizyczną przemocą ze strony jakiegoś bydlaka, i że to jest ich tragedia życiowa, że cierpią i marzą o życiu innym".

W. Łysiak, Statek


Kiedy zapadła cisza, Wielka Zielona Świnia pełnym samozadowolenia gestem podrapała się po jądrach i podparła pierwszą wypowiedź innym fragmentem współczesnej literatury, tym razem czerpiąc ze źródła z zagranicy.

"Miałam trzydzieści lat, kiedy podjęłam pracę w domu publicznym. Powodem było moje rozstanie z Jaimem, któremu nigdy nie wybaczę tego, że zostawił mnie z pustym kontem bankowym, długami i w stanie, z którego nigdy się nie podniosę. Byłam zdruzgotana, bo nagle poszły z dymem wszystkie moje marzenia o prawdziwej miłości.
                Dojrzewałam do tej decyzji przez prawie pół roku, każdego dnia, każdej nocy. Myślałam o tym już wcześniej, ale bardzo niekonkretnie. Sądzę, że brakowało mi czegoś, co dałoby mi odwagę, by to zrobić. Kobiety z najróżniejszych środowisk i klas społecznych – wiem, bo rozmawiałam na ten temat ze swoimi przyjaciółkami – myślą o tym w jakimś momencie życia. Ale rzadko dochodzi do sfinalizowania tych pomysłów, ponieważ są one tylko fragmentem naszych fantazji erotycznych".

Valérie Tasso, Dziennik nimfomanki


Impreza Promocyjna
CATRINAS
sobota 26 lutego
2na3
ul.Bracka 20
start o 20, wjazd free

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz