środa, 6 kwietnia 2011

Fidel Capucha de Izquierdas: Krótkie fiuty

Kiedyś byłem właścicielem i menedżerem salonu samochodowego w West Barnstable w stanie Massachusetts, zwanego Saab Cape Cod. Salon i ja zbankrutowaliśmy trzydzieści trzy lata temu. Wtedy saab, jak i teraz, był szwedzkim samochodem, i teraz wierzę, że moje niepowodzenie jako dilera tak dawno temu wyjaśnia coś, co w innym razie pozostałoby głęboką tajemnicą: dlaczego Szwedzi nigdy nie przyznali mi literackiej Nagrody Nobla. Stare norweskie przysłowie mówi: „Szwedzi mają krótkie fiuty, ale długą pamięć.”

Kurt Vonnegut, Człowiek bez ojczyzny

1 komentarz:

  1. cóż że ze szwecji. O tyle juz pozamiatane ze na poczatku stycznia 2010 GM dogadal sie z firma SPYKER [holandia] i saab zostal sprzedany. Jak sie sprawa ma teraz nie mam pojecia, ale sie dowiem!

    OdpowiedzUsuń